wtorek, 24 czerwca 2014

Kartka[#84]

Dziękuję bardzo, słowem wstępu chcę wszystkim odwiedzającym mojego bloga podziękować.  Za odwiedziny miłe słowa, wskazówki oraz + dla moich prac. Jest to dla mnie miłe i motywujące. DZIĘKUJĘ.
Dziś chciałam napisać o tym, jak bardzo lubię czerwiec, ze względu na ilość ślubów zawieranych w tym miesiącu....  Ślub,wesele, tańce hulańce do białego rana i pyszne jedzonko ;). W związku z tym nie mogłam sobie odmówić wykonania jeszcze jednej kartki na bazie papierów z Magicznej Kartki. Użyłam tego
tego i tego papieru oraz tego napisu LOVE. Kwiaty te i te .Całość wygląda tak





 kartkę posyłam na wyzwania
Magiczna Kartka
bez dziurkaczy i wykrojników
 oraz
Retrocraftshop
retromania
dziękuję za uwagę i komentarze pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Piękna różana kartka!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. widze ze swietnie radzisz sobie w motywach vintage !!! Piekna praca :) Dziekuje za udzial w zabawie z Magiczna Kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) właśnie jakoś mnie tak natchnęło na ten styl ;P

      Usuń
  3. Naprawdę Vintagowo! Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką!

    OdpowiedzUsuń