poniedziałek, 23 czerwca 2014

Kartka [#83]

Kartka podróżnicza, zainspirowana tym wyzwaniem klik utrzymana w kształcie taga, kolorystyka z tego wyzwania.
Podglądałam prace z Diabelskiego Młyna, większość to lo, duże formaty i raczej bez zbędnych ceregieli, jak u mnie ;). Kartka powstała na pięknych papierach, Nie zapomnij mnie z Lemon Craft tego oraz tego.
Kartka podróżnicza, już nie mogę doczekać się wycieczek rowerowych z koszyczkiem i... ;)
Kartka wygląda tak








Posyłam ją na wyzwania:
craftszafa
Wyzwanie #38: "BON VOYAGE" / Challenge#38 "BON VOYAGE"

diabelski Młyn
wyzwanie z sodalicious
madebyjanet
zegary, zegareczki

 oraz
LemonCraft
fanfriday
 pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

9 komentarzy:

  1. Cudownie letnia karteczka w zjawiskowych kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo, no właśnie z tymi kolorami to miałam problem, ale ostatecznie jestem zadowolona z efektu :)

      Usuń
  2. Fantastyczna, można ją wysłać Bliskim z każdego miejsca na świecie!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mam nadzieję, że niedługo znajdzie swojego adresata ;)

      Usuń
  3. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tagowa karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paryskie klimaty! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna, taka francuska. Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń