środa, 25 czerwca 2014

Kartka[#85]

Wszystko się kiedyś kończy: dzień, praca, rok, a także rok szkolny i wtedy są upragnione wakacje...

 Dzisiejszym tematem mojej kartki jest koniec roku szkolnego, a konkretnie wyniki egzaminu maturalnego. Pisząc ten post jeszcze nie znam wyniku procentowego, ale wierzę, że adresatka kartki osiągnie wysoki pułap ;).  Kartkę przygotowałam specjalnie dla niej z okazji zdania matury, no i 3mam kciuki ażeby wszystko ze studiami udało jej się tak jak to sobie zaplanowała(m) ;). N. WIELKIE GRATULACJE :)
użyłam papierów:
tego z LEMONCRAFT
tego oraz tego ze scrapandme
tego z galerii papieru
A karteczkę przygotowałam dla niej taką




pracę posyłam na dwa wyzwania
PWC - TYM SIĘ INSPIROWAŁAM
pink blink
oraz
chłopiec czy dziewczynka
ps ja już nie mam brzuszka, a też widzę sporo "brzuchatych" ;p więc chyba jednak będzie dużo bobo
dziękuję za zabawę, komentarze i wszystkie odwiedziny :))
miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Ślicznie wkomponowałaś ten vintagowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko i romantycznie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza praca :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  5. :)cała przyjemność po mojej stronie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, na pewno będę uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń