środa, 10 sierpnia 2016

Storczyki na mediowym tle

Witajcie

Dziś czas na moją pracę z papeliowym PRODUKTEM MIESIĄCA,


 Stempel storczyk odbiłam za pomocą tuszu archival ink, 
na papierze akwarelowym następnie pokolorowałam kredkami akwarelowymi. 
Tło uzyskałam dzięki rainbow color duo oraz mgiełkom, wzór z maski uzyskałam za pomocą tuszu.

papier ten zmediowany oliwkowy to s&m



https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-10-wakacyjny-moodboard.html

pozdrawiam serdecznie Magda :)

8 komentarzy:

  1. Świetna karteczka! Stempelek jest cudny i pięknie go wyeksponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała minimalistyczna praca... i cóż więcej potrzeba?... pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekna kartka:)! cuuudowne polaczenie barw:)! i wspaniale tlo:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, zachwycające tło na którym pięknie się prezentują storczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zwiewne prace!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń