niedziela, 7 sierpnia 2016

Ramka LAURA

Witajcie Kochani:),
dziś ja wraz z malwinku na blogu papelii
 pokazujemy Wam jak na 2 sposoby wykorzystać TEKTURKĘ RAMKĘ LAURA 

Ja przygotowałam lo (nieco tomantyczne) 
Na którym w ramce umieściła grającego na harfie anioła (lub raczej anielicę ;)). 
Całość bardzo delikatna utrzymana w trzech kolorach różu, bieli i zieleni (mięty).
Ramkę pokryłam gesso, następnie delikatnie pochlapałam mgiełkami
tak, by "utrzymać ją w klimacie panującym" na scrapie. 

http://thescrappysketches.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-17-mapka-lo-challenge-17.html

pozdrawiam serdecznie

13 komentarzy:

  1. Pięknie pomediowane i bardzo romantyczne :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca praca :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, pochlapana praca :) świetna ta ramka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że choć się dokształcałam, to nadal nie bardzo rozumiem o co chodzi z LO, ale to jest śliczne. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, romantyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ci to pięknie wyszło :))). Cudna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale, romantyczne LO:)! przepiekne kolorki i genialne wykorystanie papeliowej ramki:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń