czwartek, 19 listopada 2015

Złap licznik

Bardzo lubię się z Wami bawić, 
dlatego postanowiłam zorganizować łapanie licznika :) 
obecnie stan wynosi

Zasady zabawy są następujące:  
- wyrazić chęć zabawy w komentarzu 
- dodać podlinkowany banerek na pasku bocznym swojego bloga. 
- będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mój blog do obserwowanych, ale nie jest to konieczne. 


Wygrywa osoba, która wyśle na maila (wojciak.magdalena@gmail.com) screena z licznikiem wskazującym magiczną liczbę 40 000.
Jeśli taka osoba się nie zgłosi dopuszczam poślizg do 5 wejść, wtedy wygra osoba która będzie najbliżej :)

A nagrodą będzie niespodzianka :)

Tak więc zapraszam Wszystkich bardzo serdecznie i życzę powodzenia :) 

4 komentarze:

  1. Chętnie spróbuję. Jednak znając mój refleks to... szkoda gadać. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To może i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się spóźniłam na łapanie licznika... :P Może następnym razem :)))

    OdpowiedzUsuń