czwartek, 4 sierpnia 2022

Tag z królikiem

 Hej

Dziś nieco bajkowo.

Ostatnio miałam okazję wykonać taga na podziękowanie.
Umieściłam na nim królika z Alicji w Krainie Czarów, 
ciekawe czy kojarzycie tę bajkę.
Jako dziecko bardzo ją lubiłam, zwłaszcza kocur mi się podobał, natomiast uciekający królik już nie ;p...
A wy jakie macie wspomnienia/ skojarzenia z tą bajką?
Lubicie?
Jakiś czas temu oglądałam współczesną wersje tej bajki i przyznam szczerze,
ten temat nadal ma swój urok ;)


Królik z Alicji to jeden z moich ulubionych stempelków ;)
kolorowałam kredkami akwarelowymi, distressami oraz akwarelami ;)...
Niestety fotkę robiłam wieczorem, więc kolory nieco odbiegają więc wstawiam 2...


miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Ja lubię Alicję w Krainie Czarów :) A tag jest cudny. Przepięknie pokolorowałaś stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny tag, Madziu.

    OdpowiedzUsuń