poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Urodzinowa ramka

 Hej

Chyba już kiedyś Wam pisałam, że bardzo lubię indywidualne zamówienia.
Takie bardzo personalizowane i na pierwszy opis powodujące lekkie przerażenie u mnie,
wtedy wiem, że żyję ;)
Podobnie było i tym razem....

Ramka na 60tkę dla mężczyzny, byłego siatkarza,
którego pasją były, a może nawet jeszcze są konie...


Początkowo zamysł był nieco inny,
ale w trakcie tworzenia koncepcja się zmieniła i wyszło tak.
Aha, oczywiście nie obyło się bez wpadek ;p
Z racji oczekiwania na okulary przeczytałam, ze jubilat ma na imię Romek
i na pierwowzorze takie właśnie imię widniało ;P...

No i rameczka już pojechała w świat kiedy zorientowałam się, ze nie mam fotek ;D, 
na szczęście udało mi się jeszcze dogonić zleceniodawcę i cyknąć kilka fotek ;P...





Miłego dnia

3 komentarze: