wtorek, 25 stycznia 2022

Exploding-box na chrzest

 Hej, dzień dobry

Każdy kto mnie zna wie, że najlepiej pracuje mi się pod presją czasu ;p.
Przyjaciele i rodzinka zamawiający u mnie kartki zawsze wiedzą, że nawet gdy złożą zamówienie miesiąc wcześniej robię wszystko kilka dni przed umówionym terminem zamówienia ;)...

Czasem nawet wolę mieć na zrobienie pamiątki mniej niż więcej czasu, bo wszystko mi wychodzi, a gdy mam za dużo czasu to wymyślam na siłę, a może tak zrobię, a może takie kolory itp ;)

Tym razem ;D moja kuzynka zamówiła exploding-box na chrzest i na jego wykonanie miałam chyba 3czy4dni :D...

Zrobiłam pudełko w szarościach i błękicie w delikatnym miętowym odcieniu ;P...


Z racji tego, że chrzczone było maleństwo głównym elementem jest tekturkowe łóżeczko 3D,
pośród kwiatów.
Natomiast na ściankach umieściłam aniołka i wózeczek raz serducha,
z których na jednym są życzenia, a drugie to miejsce na pieniężny prezent...






dziękuję, że do mnie zaglądacie :)
Miłego dnia

2 komentarze:

  1. Prześliczny! Pięknie wygląda połączenie mięty z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny! Uwielbiam prace dziecięce.

    OdpowiedzUsuń