czwartek, 4 listopada 2021

Turkusowo mi ;)

  Hej, hej

Dziś dwie karteczki w turkusie i brązach, czyli moich ulubionych kolorach ;).

Kartki są utrzymane w klimacie herbatkowo-książkowym, czyli idealne połączenie na jesień, zgadzacie się ze mną?


Jak tylko zobaczyłam nową, turkusową kolekcję wiedziałam,
że będzie musiała być przeze mnie pociachana :D.
Wybrałam kilka arkuszy, ale na pierwsze cięcie poszedł ten z tagami.
Użyłam zarówno tagów, jak i drugiej strony, dodałam papier kraftowy, paseczkowy w brązach,
 a na koniec dodałam tekturkową serwetkę, aha i najważniejsze chlapania z gesso-
mój telefon i blat roboczy są niczym droga mleczna ;p...

Po materiałoznawstwo zapraszam do scrapkowo



miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. Piękne karteczki! Też lubię takie połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń