piątek, 26 listopada 2021

Świąteczne trio w zieleni

 Hej, witam Was serdecznie :)

Ostatnio było turkusowe trio, a dziś rządzi butelkowa zieleń, co powiecie na takie kolory??


 Kartkowe trio to moja ostatnia inspiracja dla ArtBrawurki.
Czytając post Ani pokusiłam się również o małe podsumowanie ;)
Dla ArtBrawurki inspirowałam ponad 3lata, stworzyłam 137 prac- tak policzyłam,
aczkolwiek tyle razy się pomyliłam, ze już nie chciało mi się liczyć kolejny raz ;p

Na ostatnią inspirację przygotowałam trio mini kartek. 
Przyznam szczerze, że podobają mi się te kartkowe trio zestawy ;), ach ta moja skromność ;p... 


Zrobic fajne fotki przy tej pogodzie, ehhh brak słów ;)...

Co myślicie o takich zestawach? 
No i koniecznie dajcie znać który motyw:
jelonek, piernikowa gwiazdka czy śnieżynka podoba Wam się najbardziej :D 

Miłego dnia Wam życzę

Uściski :)

2 komentarze:

  1. Piękne kartki i znowu niełatwy wybór... ale wybieram karteczkę ze śnieżynką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne trio! Mnie się podobają wszystkie motywy :)

    OdpowiedzUsuń