poniedziałek, 1 listopada 2021

Na falach życia

 Hej, witajcie....

Dziś chciałam Wam napisać, że... 
W zasadzie to tak dużo, ze nie wiem od czego zacząć,
może od koncepcji kartki ;)...

Do stworzenia tej kartki natchnęła mnie piękna grafika syreny, oczywiście w moich ulubionych barwach ;), a żeby całość miała ręce i nogi trzeba było dodać jakiś sensowny napis...
I gdy tak sobie przeglądałam arkusz z napisami wpadło mi w oko kilka, ale wybrałam właśnie ten...



Myślę, że każdy z nas ma takie swoje fale, które niosą nas w różne miejsca, wśród różnych ludzi. 
Otaczamy się ludźmi, którzy wpływają w mniejszym lub większym stopniu na nas, na nasze życie, a my na ich. Życie jest bardzo kruche i ulotne, myślę, a nawet wiem, że każdy ma coś co sprawia mu ból i przykrość, ale ważne jest to by oswoić się z tym bólem i żyć dalej.
Czasami wydaje nam się, ze coś przykrego, co nas spotyka jest takie straszne i, że tylko my mamy problem(y), ale niestety tak nie jest każdy, bez wyjątku ma jakiś problem, ważne by otaczać się ludźmi, którzy pomogą nam sobie poradzić z nim lub przy których nie będziemy przejmować się tym problemem. I pamiętajcie czasem porozmawianie o problemie, z drugim człowiekiem może pomóc :)...

Po materiałoznawstwo zapraszam do artbrawurki, gdzie dziś inspiruję





życzę Wam odrobiny wytchnienia od problemów <3...

2 komentarze:

  1. Madziu, podziwiam kartkę i mądre słowa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i piękne słowa... :)

    OdpowiedzUsuń