czwartek, 7 października 2021

Kartki dla nauczycielek

 Hej, hej

Ornitologiczne kartki na Dzień Nauczyciela.



Przy okazji chciałam Wam napisać, że zanim przeprowadziłam się na wieś ledwo odróżniałam kilka gatunków ptaków. Wróbel, bocian, czasem żuraw spotykany na polu u rodziny na wsi <3. 
Dziś sama potrafię odróżnić ptaki po śpiewie, oczywiście nie wszystkie, nie, nie, ale sporo...
Fajnie móc je obserwować i podziwiać, zwłaszcza zimą, gdy przylatują do naszego karmnika. 
Jednym z bardziej niespodziewanych gości naszego podwórka był dzięcioł, który to przyleciał wyjeść sikorom słoninę :O. No i jeszcze nigdy w życiu nie kupowałam tyle słoniny ;D...
Dajcie znać czy u Was w okolicy latają jakieś fajne okazy.
Tak więc ptaki wylądowały na kartkach dla pań nauczycielek ;)...

Papierki to UHKi <3, 
Po szczegóły zapraszam na bloga scrapkowo




miłego dnia

4 komentarze:

  1. Piękne ptasie kartki, Madziu.
    U mnie na balkonie cały rok królują sikorki, z ciekawych gości pojawił się grubodziób, krogulec, sójka i... papużka, która uciekła któremuś z sąsiadów i oczywiście trafiła na mój "zaptaszony" balkon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, masz bardzo kolorowo🧡i ciekawie, ekstra💙

      Usuń
  2. Przepiękne karteczki z uroczymi ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam już je na FB i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń