niedziela, 4 kwietnia 2021

Komunijne pamiątki z wianuszkami

  Hej, witajcie w ten wielkanocny poranek...

Dziś chciałam Was zainspirować do stworzenia pamiątek Pierwszej Komunii Świętej.
Do ich wykonania użyłam tekturek -dwuwarstwowych wianków.

Pamiątki są w dość charakterystycznym dla mnie układzie kartek komunijnych,
czyli cała kompozycja na sercach.
Tu wianuszki stały się tłem dla wykrojnikowch hostii.

po szczegóły zapraszam do Magicznego Kociołka






dziękuję za uwagę
i życzę Wam miłego świętowania

3 komentarze:

  1. Przepiękne i delikatne pamiątki komunijne :)
    Tobie i Twoim bliskim również zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pamiątki komunijnie, mi się niezmiernie podobają, brawo!
    Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki, Madziu.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń