czwartek, 12 listopada 2020

Kartka z gwiazdą

Hej, witacie.
Dziś chciałam Wam pokazać świąteczną kartkę. 
 
 
Przygotowałam kartkę w typowej świątecznej kolorystyce.
Dodałam także kilka kraftowych elementów. Z tektury falistej wycięłam dużą gwiazdę, którą częściowo pozdzierałam, tak by widać było charakterystyczne falowania,
a część zamalowałam gessem. Na ów gwiazdce nałożyłam również
pastę strukturalną przez maskę ostrokrzewu ostrokrzewu...
Zaprszam po szczegóły do ArtBrawurki



Dajcie znać w komentarzu czy zaczęliście przygotowywać świąteczne pamiątki?
Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Przeurocza kartka, Madziu.
    Ja na razie robię tylko kartki świąteczne, co do ozdób, to nie wiem czy powstaną.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka :) Ja nie wiem, czy dam radę zrobić chociaż jedną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, nawet nie wiedziałem. Świetne prace! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka Madziu! Ja też już szaleję ze świąteczno zimowymi pracami, ale zanim pokaże na blogu muszę nadrobić zaległości... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń