wtorek, 21 lipca 2020

Tropikalna kartka

Hej, hej
Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam tropikalną kartkę. 

Połączyłam ze sobą papiery z kolekcji Bom Dia od Studio Forty. 
Dodałam do tego listki z bloczka z elementami do wycinania od Mintay Papers, a także papugę i kwiaty oraz listki od Piątek13.
Użyłam stempel tło od P 13 Paper Produkt. Na koniec z tego samego zestawu stempli wybrałam napis Summer, tak by nawiązać do letniego, ba wakacyjnego klimatu na mojej kartce ;).



dziękuję za uwagę, 
pozdrawiam wakacyjnie :)

4 komentarze:

  1. Ale wspaniała wakacyjna kartka, Madziu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne klimaty, bardzo mi się podoba ta kartka, Madziu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna wakacyjna kartka! Naprawdę można się poczuć jak w tropikach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie energetyczna kartka. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń