piątek, 1 listopada 2019

Świąteczna kartka z domkami

Witam Was serdecznie w tym wyjątkowym dniu...

Dziś chciałam Wam pokazać świąteczną kartkę z domkami... 


U mnie niestety choróbsko nie odpuszcza i wszyscy jesteśmy zainfekowani ;(((

Ja to ja, ale najbardziej mi szkoda latorośli ;(...
Tyle czasu i końca nie widać...

 No, ale dość narzekania, 
dziś chciałam Wam pokazać moją inspirację dla ArtBrawurki kartkę z papierów Co'C
nie wiem czy mi uwierzycie, ale odkąd robię kartki
pierwszy raz miałam tak, że jak usiadłam do zestawu papierów i elementów do wycinania, 
tak długo robiłam kartki aż się materiały skończyły ;D...

Oto pierwsza z nich





spokojnego wieczoru :*

2 komentarze:

  1. Karteczka piękna! Ale przede wszystkim zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, Madziu.
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń