poniedziałek, 12 lutego 2018

Ślubna w szarości

Hej :)

Dziś ślubna karteczka, szare papierki przełamane fioletem.
Co sądzicie o tym połączeniu??


Kartka powstała z nowej kolekcji papierów od essy-floresy 
Bardzo mi się podoba jest neutralna, ma dwa zestawy kolorów do wyboru:
z jednej srebrny/szary natomiast z drugiej strony kolor złoty.
Każdy arkusz ma wzory, a część arkuszy posiada fantastyczne przetarcia :D.
Zestaw zawiera też arkusz z tematycznymi grafikami- ślubne, gratulacyjne oraz około miłosne ;)...
Moim zdaniem idealna do prac ślubnych, komunijnych, rocznicowych czy zaproszeń :).  
Na kartce również tekturka od essy-floresy.

Kwiat wykonałam z białego foamiranu który zabarwiłam tuszem LM.





dziękuję za odwiedziny
pozdrawiam Was serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Ślubna z fioletem - czemu nie! Mnie się podoba, to wspaniała i lekka kompozycja.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne połączenie kolorów, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kompozycja i kwiat super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne połączenie kolorów, Śliczna kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie jakbym widziała mój dzisiejszy strój - szary żakiet z fioletową bluzką - bardzo lubię to zestawienie kolorów. Kartka Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) Świetny ten fioletowy kwiat :) Cudne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki pięknie do siebie pasują. Cudne te papierki! A Twój kwiat jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, połączenie bardzo udane - efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń