poniedziałek, 11 września 2017

Ślubna w delikatnym fiolecie

Hej 

Tym razem przygotowałam kartkę na ślub...


Kartka jest liftem pracy Karoli, w ramach zabawy w TowarzystwieDobrejZabawy,
to nasza wrześniowa propozycja na comiesięczny lift :)
Zajrzyjcie na blog TDZ po szczegóły i oczywiście zapraszam Was do naszej zabawy.
Oryginalna praca w wykonaniu Karoli wygląda tak


a to już kilka szczegółów z mojej pracy...
Papiery od Magicznej Kartki
Kwiaty z foamiranu zrobiłam sama.



pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Piękna :) Cudowne są te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Piękne te cieniowania na kwiatach i piękne kwiaty :) Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje, kolory - śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca kartka

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny lift - a kolory nadały jej klasy ...

    OdpowiedzUsuń