piątek, 1 kwietnia 2016

Produkt kwietnia- maska Papelii

Witajcie 
Ostatnio ciut mnie nie było, ale nie to, ze się obijałam ;p...
Dziś przybywam z inspiracją monochromatyczną karteczką z użyciem papeliowej maseczki. 
Oto ona, w tle wzór uzyskany dzięki distressowi, natomiast ciut większa trudność sprawiła mi pasta strukturalna, ale nadrobię ;)...

materiały


Zajrzyjcie koniecznie na sklepowego bloga gdzie dziewczyny z dt przygotowały wspaniałe inspiracje z użycziem tej maseczki...

Pozdrawiam i ściskam Was mocno Magda

13 komentarzy:

  1. Moje klimaty, Madziu; fantazja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Piękne te gałązki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny klimat ma ta kartka, podoba mi się to, jak użyłaś tej maski :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna praca :) Cudne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka. Taka inna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutko niebieska :)

    OdpowiedzUsuń