sobota, 19 czerwca 2021

Kartki dla taty

 Hej, witajcie

Dziś przychodzę do Was z nieco innym postem.
Chciałam Wam pokazać kartki, które na Dzień Taty wykonały moje starszaki.


 Gdy tylko szefowa scrapkowo.pl- Kinga powiedziała mi o dziecięcym DT w scrapkowo zaproponowałam swoim możliwość zaprezentowania twórczości na łamach bloga,
od razu chętnie się zgodzili, to był prawdziwy szok ;)... 

Wykonali, jak sami zdecydowali kartki na Dzień Taty.
Do ich wykonania użyli kolekcji od ScrapBoys, cóż za zgodność ;D.

Rozalka (5l) wykonała retro pracę, natomiast Maks (7l) wybrał nieco żywsze kolory

Po szczegóły zapraszamy do scrapkowo




Do Dnia Taty zostało jeszcze kilka dni, więc mamy nadzieję,
że zainspirujemy jakieś dzieci do samodzielnej pracy w maminej pracowni ;)


Dziękujemy za uwagę i życzymy Wam kreatywnego weekendu.

3 komentarze:

  1. Madziu, kartki są cudne... A kiedy przeczytałam ile lat mają ich twórcy, to szczęka mi opadła do samej ziemi.
    Ps. Uwielbiam imię Rozalia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne karteczki i wspaniałe inspiracje :) Gratulacje dla dzieciaków i mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, że obydwoje podjęli to wyzwanie. A efekt cudny. Tata pewnie zachwycony ❤️

    OdpowiedzUsuń