czwartek, 7 stycznia 2021

W ten piękny dzień

Hej

Jako noworoczną inspirację przygotowałam kartkę z pozytywnym przesłaniem.

 Wracam w szeregi DT Magicznego Kociołka, dziękuję za wyróżnienie :).
Wpis w kociołku znajdziecie tutaj

Kwiatową kompozycję ułożyłam na dwuwarstwowej rameczce. Którą potuszowałam kolorystycznie, tak by była bardziej widoczna i pasowała zarówno do kwiatów jak i papierów.

Po potuszowaniu i sklejeniu tekturki przecięłam ją na pół nożyczkami,
a następnie przykleiłam z przesunięciem na środku kartki,
tak by w różnych miejscach była tłem dla kompozycji ;)...

 

pozdrawiam Was serdecznie i życzę pięknego dnia :)

2 komentarze:

  1. Piękna i bardzo pozytywna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! I w przepięknej kolorystyce :) Oby każdy dzień był taki :)

    OdpowiedzUsuń