środa, 27 stycznia 2021

Kolorowa walentynka

 Hej, witajcie

Dziś chciałam Wam pokazać bardzo kolorową kartkę walentynkową.
Choć to święto przywędrowało do nas zza wielkiej wody, to myślę,
że u niektórych na dobre wpisało się w terminarz świąt ;).
Z resztą czy potrzebna jest okazja by ukochanej osobie wyznać miłość, to pytanie retoryczne ;).

Moja kartka miłosna jest bardzo kolorowa, a kolor czerwony jest jedynie tradycyjnym dodatkiem.
Ramkę potraktowałam różnymi tuszami,tak by kolorystyką nawiązywała do barw z papierów. Natomiast roślinkę potuszowałam jedynie pistacjowym tuszem .

Dajcie znać co sądzicie o takiej "walentynce" czy jest ok, a może wolicie coś tradycyjnego?
 
po szczegóły zapraszam na blog Magicznego Kociołka




dziękuję za uwagę :)
miłego dnia dla Was

3 komentarze:

  1. Śliczna kartka, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Mnie się bardzo podoba. Jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca:)Ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń