poniedziałek, 11 maja 2020

LO sprzed lat

Hej

Dziś chciałam Wam pokazać nietypowy projekt....
Zdjęcie, które na nim się znajduje dostałam od mojej babci i ma ono około 60-70lat, 
niesamowite, prawda. 
Niestety nie wiem kto na nim jest, ale ma w sobie coś tak klimatycznego, że nie mogłam powstrzymać się przed ozdobieniem go ;)...

 
Niestety nie wiem kogo fotka przedstawia, ale może Wy wiecie, 
może macie w swoich zasobach podobne zdjęcie 
lub gdzieś w swoich albumach posiadacie takowe <3
koniecznie dajcie znać :*




miłego dnia Wam życzę

4 komentarze:

  1. Przepiękne LO, ja też mam tak stare zdjęcia w swoich zasobach i coraz mniej osób, które mogą opowiedzieć historię tych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety to prawda 😥, dziękuję za miłe słowa 💜

      Usuń
  2. Uwielbiam takie stare fotografie.
    Piękna praca, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca :) U mnie też są takie zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń