czwartek, 28 maja 2020

Dziecięcy minialbum

Hej

Dziś chciałam Wam pokazać minialbum z przeuroczymi stworkami :)...

Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zakochana w nowej kolekcji The Sweetsters od Sklep Craft O' Clock . Wybrałam zestaw papierów oraz oczywiście elementy do wycinania, w albumie zagościło sporo słodziaków oraz kwiatki z arkusza do wycinania. Dodałam także wzory z maski bąbelki. Całość spięłam za pomocą wstążek, tworząc z nich dwie przesłodkie kokardy ... 
Mam nadzieję, że albumik przypadł Wam do gustu i skusicie się na nowe papiery od Crat o'clock .






 Dziękuję za uwagę, pozdrawiam serdecznie Magda

4 komentarze:

  1. Uroczy albumik, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, tyle w nim radości i pozytywnej energii, super Madziu! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Urocze te stworki. A najważniejsze, że kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny albumik, "swetersy" są słodkie.:)

    OdpowiedzUsuń