sobota, 2 maja 2020

Blog hop z AltairArt

Hej :)

Wita Was w ten wyjątkowy dzień - Dzień Scrapbookingu.

Zespół AltairArt przygotował dla Was szereg inspiracji na dziś,
ale złośliwy chochlik pomieszał nam prace - każda wylądowała nie na tym blogu co trzeba! Pomożecie nam je uporządkować?

Zapraszamy Was na Blog Hop - obejrzycie wszystkie prace starając się odgadnąć, kto ją stworzył.

To nie jest moja praca :D


 Pod każdą pracą zostawcie komentarz, a wróciwszy na nasz blog napiszcie gdzie jest czyja praca.

Dopiszcie też coś od siebie, bo spośród prawidłowych odpowiedzi wybierzemy najciekawszy(e) komentarz(e) i nagrodzimy zestawami papierów :)

Czas na zgadanie macie do końca weekendu, a wyniki podamy w poniedziałek :)
Zabawę zaczynamy na moim blogu ... 
Jak sądzicie, czyja to praca  :)? 

Autorka sama o niej pisze tak:
To mój layout zrobiony z papierów z kolekcji Tears In Rain, jednej ze starszych u AltairArt. Nawiązuje on do stylu steampunk przez obecność zębatek i łańcuchów. Ze stylem steampunk mam o tyle problem, że jak sama jego nazwa wskazuje, odwołuje się on do estetyki i techniki czasów maszyny parowej. A co, jak inspiracją są maszyny z epoki silników spalinowych? Na tę okazję uknułam termin "dieselpunk" i w tym stylu jest ta kolekcja moim zdaniem. Mój layout jest taki własnie dieselpunkowy, w szarościach, jakby odymiony spalinami z silnika. Dość szorstki klimat nieco łagodzą kwiaty z papieru czerpanego - też odymione 





 dołączcie do zabawy, zapraszam teraz do Ani z bloga Ania i quilling :)
miłego dnia

13 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć te papiery i zawqsze się bałam, że nie będę umiała ich wykorzystać. Prześliczna praca i chyba wiem nawet czyja. Oczywiście z naciskiem na CHYBA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, podobają mi się kolorki ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne delikatne kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, ale nie mam pojęcia czyja może być.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne LO, niby stonowane kolory, a tyle się na nim dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Samolot - to musi być praca Srebrnolistki.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ fantastyczna praca!!! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna praca. Podobają mi się te szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 💙 dziewczyny dziękuję za komentarze i oczywiście zapraszam do zabawy 💪

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca , cudowne tekturki, obstawiałabym Anettę Jamiołowo, ale czy to dobre obstawienie ;-) normalnie hazard :-) Pozdrawiam- Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  11. A może to Nesme ...? Kto wie ;-)

    OdpowiedzUsuń