sobota, 21 marca 2020

Sto lat

Hej :))

Dziś radosna kartka kwiatowa na przywitanie wiosny :D
Za czasów mojej młodości wiosnę witaliśmy 21.03, a w tym roku okazuje się, 
że początek astronomicznej wiosny był wczoraj, dacie wiarę :D??


Jak sobie radzicie w ten dziwny czas, siedzicie w domu czy raczej musicie chodzić do pracy??
Ja na szczęście mogę być w domu, co prawda nie jestem na totalnym luzie, 
bo moje małe pociechy ciągle na pełnych obrotach, ale dajemy radę ;p jeszcze;) )...

Tym razem pastelowa- kwiatowa<3
po szczegóły zapraszam do scrapkowo.pl
 



miłego dnia

4 komentarze:

  1. Jakie piękne powitanie wiosny, śliczna jest ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, pełna wiosny kartka, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne powitanie wiosny. Przepiękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam się zalogować :) To jeszcze raz: Cudowne powitanie wiosny. Karteczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń