piątek, 7 lutego 2020

Kartka z hortensjami

Hej :)
Moja dzisiejsza kartka jest bardzo różowa ;). 
Jej głównym elementem są przepiękne hortensje - stempel
 


Kwiaty pokolorowałam tuszami, a następnie ułożyłam w kompozycje.
 Jako tła użyłam papierów od Sklep Craft O' Clock z kolekcji Kara i Lina. 
Na koniec na papier dodatkowo odbiłam stempel gwiazdeczkę, 
pochodzący z tego samego zestawu co hortensja.
 Z arkusza papieru scrapowego wycięłam motyle i dodałam je do kompozycji z kwiatów ;)...
Po szczegóły zapraszam do ArtBrawurki
 



miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Jaka urocza, pięknie wyglądają te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, świetnie wkomponowałaś gazę, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka! Cudne te bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za śliczna, słoneczna praca:)

    OdpowiedzUsuń