poniedziałek, 9 grudnia 2019

Świąteczna kartka z kwiatami

Hej :)

Świąteczna kartka z kwiatami oraz domkami...


Już te kartkę moja jedna fanka przygarnęła, 
czasem mam wrażenie, ze moja kochana córeczka (z resztą nie tylko ona) 
przygarnęłaby ode mnie wszystko ;D to miłe ;D.
Choć czasem muszę pertraktować,  gdy np robię coś dla kogoś, 
a Ci moi fani chętnie wzięliby ;D...
Tym razem jej się udało ;)...

Szkoda, że nie widać jak ajnie się mieni karteczka,
 dzięki brokatowym elementom...
Uroki zdjęć...




dziękuję za uwagę :)
Miłego dnia :D

5 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka, nie dziwię się, że od razu została zagarnięta.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przeurocza, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka Madziu, stworzyłaś uroczy, zimowy klimacik. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Też robiłam karteczkę z tych papierków, właśnie z tymi domkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) Nie dziwię się, że została zgarnięta :)

    OdpowiedzUsuń