czwartek, 8 sierpnia 2019

Ślubna z konikiem

Witam Was bardzo serdecznie.
Dziś mam kartkę ślubną dla pasjonatów jazdy konnej 
i koniecznie ten motyw musiał pojawić się na ślubnej pamiątce.


 Przyznam, że na początku nieco spanikowałam, koń? na ślubnej kartce, serio?
Przecież nawet nie mam konia w swoich zasobach... 
Na szczęście przypomniałam sobie, że niedawno się zaopatrzyłam 
w przesłodkie koniki na biegunach :D, hmmm no właśnie konik na biegunach, a miał być koń. 
No nic myślę dalej co z tym koniskiem zrobić...
 Mam!! odetnę bieguny :D dodam kwiaty i będzie git... 
Sami zobaczcie, ps dodam tylko, że kartka powstała na morskich papierkach 
od UHKGallery,wow, co :D i wcale nie jest wakacyjnie ;)...
Po materiałoznawstwo zapraszam do ArtBrawurki



 dziękuję za uwagę

3 komentarze:

  1. Wspaniale tego konika wkomponowałaś w kartkę, Madziu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. He he! Świetna i pomysłowa karteczka! Cudnie wplotłaś tego konika w te koronki i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń