sobota, 31 sierpnia 2019

18stka w tropikach

Hej :)

Nie do wiary tegoroczne wakacje właśnie się zakończyły :o...
Wprost nie mogę uwierzyć,
od poniedziałku czekają mnie i zapewne wielu z Was zmiany...

Na zakończenie wakacji przygotowałam iście letnią kartkę...


Czasem mam mega wyzwanie- zrobić dużą kartkę...
Tym razem wybrałam 15x30, ale i to okazało się za małe....
Kolejnym razem zrobię 30x30 ;), 
macie jakieś fajne patenty na łączenie dwóch arkuszy papierów :)

Moja dzisiejsza inspiracja to kartka na 18ste urodziny
w klimacie tropikalnej, wakacyjnej wyspy ;)...



 

4 komentarze:

  1. Piękna letnia kartka na koniec wakacji, Madziu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna wakacyjna karteczka! Fajnie jeszcze poczuć ten klimat na koniec wakacji. Fantastycznie poradziłaś sobie z takim dużym formatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, kolorowa kartka, cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och lato, lato - bardzo klimatyczna kartka! Dobrze, że podałaś wymiary, bo myślałam, że to po prostu DL. A kartka 30x30cm, hmmm na pewno musi być sztywna ;) Jestem ciekawa... Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń