wtorek, 30 kwietnia 2019

W kolorze burzowego nieba

Jakiś czas temu prezentowałam już kartkę z podobnym bukietem.
 Możecie ją zobaczyć tutaj klik.


Dzisiejsza wersja jest ciut bardziej żółta, dobrałam nico inne papiery na tło, 
jedynie przepiękne granatowe kwiaty oraz kompozycja zostały powtórzone...

Kolory tych kwiatów są niesamowite, 
kojarzą mi się  z burzowym niebem lub wzburzonym morzem...
Kwiaty powycinałam, a następnie ułożyłam w warstwową kompozycję.

Na końcu wkleiłam tez zdjęcia obu kartek razem:)...

Po więcej szczegółów zapraszam na blog do Czerwonego Cyrkla






pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Madziu, obie kartki pięknie się prezentują. Ten bukiet ma piękną kolorystykę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Przepiękną kompozycję ułożyłaś z tych wycinanych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń