sobota, 9 marca 2019

Kartka na rocznicę ślubu

Tym razem przygotowałam kartkę na rocznicę ślubu.
Wybrałam ciemne kolory, ale o jasnych odcieniach.
 
Papierki  o beżowo/brązowych barwach, 
zarówno jedne jak i drugie są delikatne muśnięte fioletowym kolorem,
a więc kompozycja kwiatowa jest także w fioletowych/różowych kolorach
 by nawiązywała do motywu na papierkach. 
Duży foamiranowy kwiat- ręcznie robiony przeze mnie ;)...
Do kompozycji dodałam tekturę wianuszek,
 aby bardziej wzbogacić i nadać kartce przestrzenności sięgnęłam po mój ulubiony sizal ;D...
Dodałam także cekiny w kolorze kwiatów...
 Po więcej szczegółów zapraszam do scrapkowo.pl




dziękuję za uwagę :)

4 komentarze:

  1. Piękna kompozycja na karteczce. Foamiranowy kwiaty cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest niesamowita! Fiolety są jak dla mnie zawsze obłędne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, rewelacyjna kartka. Świetnie wygląda ten kawałek materiału wkomponowany w całość.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra wkomponowałaś dodatki :) Wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń