wtorek, 18 grudnia 2018

Świąteczna kartka z domkami...

Hej :)

Witam Was bardzo serdecznie przedświąteczna gorączka trwa,
dziś "młodzież" miała dla nas przedstawienie i chcę Wam się pochwalić....
Po występie prowadziłam z dziećmi (5ciolatki) i ich rodzicami zajęcia-
robiliśmy bombki.
Przyznam szczerze  w przedszkolu było super, ale papierki i czekoladki nie idą w parze ;D,
zdecydowanie te drugie wygrywają wśród dzisiejszych warsztatowiczów. 
Ogólny świąteczny chaos, zamieszanie oraz zauroczenie mnóstwem nowości (cekinki, brokaty, papierki myślę, że dzieciom się podobało, ja bawiłam się świetnie :)...
Niestety  byłam tak przejęta, że nie mam ani jednej fotki, 
ale myślę, że wkrótce nadrobię (mam nadzieję)

Za to dziś chciałam Wam pokazać kartkę z domkami...




bardzo Wam dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

1 komentarz: