poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Ślubna kartka z liliami

Hej :)


Ostatni dzień kwietnia, nie mogę uwierzyć... 


moc natury, czy w naturze jest coś bardziej naturalnego niż rośliny, organizmy: 
(robaczki, ryby, ptaki, ssaki itd)
a także co się z naturą, mocą natury wiąże to miłość 
(w niektórych przypadkach to popęd i chęć zachowania gatunku...)
Tak mnie jakoś filozoficznie natchnęło...

Dla mnie natura ma moc, z podziwem przyglądam się burzy,
wschód czy zachód słońca to dla mnie cudowny obraz.

Miejsca: góry, zwłaszcza widoki z gór,
wspaniałe kotliny, dorzecza...

Moc natury kojarzy mi się z miłością,
jest to dla mnie niewyobrażalne, niezrozumiałe jak to się dzieje, 
dwoje obcych sobie ludzi zakochuje się w sobie, a potem (w skrócie) tworzą rodzinę... 





http://laserowelove.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-14-challenge-14.html

życzę Wam udanej majówki

5 komentarzy:

  1. Madziu, piękna kartka i piękna, bardzo prawdziwa refleksja.
    Serdeczności.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu laserowe LOVE

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie skomponowana kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Ostatnie moje odkrycie wśród papierów.

    OdpowiedzUsuń