sobota, 24 marca 2018

Wiosenno-wielkanocny wianuszek

Dzień dobry :) 

Dziś chciałam Wam pokazać jak w łatwy sposób
 można wprowadzić świąteczny, a przy okazji i wiosenny nastrój,
 na nadchodzące dni w naszych domach :).




Dziś inspiruję na blogu sklepu scrapkowo.pl
Przygotowałam mini wianek, 
do bazy przykleiłam klejem na gorąco gotowe kwiaty
oraz kwiaty wykonane przeze mnie z foamiranu :).
Do ego jajeczka i sizal, nic więcej i gotowe :)

Wianek z ciekawą przecierką, celowo nie pokrywałam żadną dodatkową farbą.

Kwiaty z foamiranu wykonałam z wykrojników Rosy Owl.
Do wianuszka użyłam dużego kwiata, z tegoż wykrojnika
 który zrobiłam z dwóch dużych i jednego małego kwiatka czteropłatkowego,
do wianuszka przykleiłam też trzy małe trzypłatkowe kwiatki.


Dziękuję za uwagę życzę miłej soboty :)
Pozdrawiam Magda



4 komentarze:

  1. Madziu, śliczny wiosenny wianek zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przeuroczy :) Śliczne te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianuszek. Kwiaty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny wianek, będzie piękną ozdobą na Święta :)

    OdpowiedzUsuń