sobota, 20 stycznia 2018

Ślubna w fuksji i odrobiną mięty

Hej :)

Dziś kartka ślubna, z moimi kwiatami.
Chyba oszalałam na punkcie serwetki od CP ;P...
Ale u mnie to już chyba standard jak coś mi się spodoba to wałkuję i wałkuję ;)... 


Ślubną kartką inspiruję dziś w scrapkowo.pl
Tym razem postawiłam na intensywne kolory i kwiaty, te z foamiranu wykonałam sama :D,
natomiast papierowe to wycięte wzory z papieru scrapowego :).





http://flowershandmadeblog.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-14-dowolna-praca-z-recznie.html

http://foamiranpolska.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-16-temat-dowolny.html

dziękuję za uwagę 
pozdrawiam serdecznie :)
Magda

11 komentarzy:

  1. Piękna, radosna i niezwykła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Radośnie i kolorowo! Po prostu cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, energetyczna... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, radosna i pozytywnie nastrajająca karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna karteczka i taka energetyczna:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pełna energii praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka jak wszystkie inne prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, bardzo pozytywna :) Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale kolory, i cuudowny klimat:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale na bogato :) super kolorki ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń