poniedziałek, 22 stycznia 2018

Kartka dla Dziadków

Hej :)

Kartka dla dziadków moich siostrzeńców...
Tak, tak cioteczka dostała zamówienie ;p...


 osobiście przyznam że zakochałam się we własnych kwiatach ;D
Może nie powinnam pisać, ae jestem z siebie bardzo dumna to pierwsze kwiaty z ktorych jestem bardzo, bardzo zadowolona :)- wybaczcie mi dziewczyny ten brak skromności ;p :**...





wyzwania
 
http://foamiranpolska.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-16-temat-dowolny.html

http://flowershandmadeblog.blogspot.co.uk/2018/01/wyzwanie-14-dowolna-praca-z-recznie.html


dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam Magda

15 komentarzy:

  1. Piękna! Te kwiaty są wspaniałą ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, radosna karteczka! A kwiaty są zachwycające, więc z pewnością możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, Madziu. A kwiaty naprawdę budzą zachwyt.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, a swoje osiągnięcia trzeba podkreślać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUUDOWNA:)! szkoda,ze nei jestem babcia:D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest, taka wręcz soczysta dzięki kolorze kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna a kwiaty dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki są przepiękne, całość prezentuje się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, a kwiaty są przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :) piękne kwiaty. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Foamiran Polska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń