niedziela, 31 grudnia 2017

Mini album świąteczny

Hej :)

Praca w klimacie świątecznym, 
w sam raz na zdjęcia dzieciaczków po pobycie w różnych miejscach w czasie adwentu...



Album tego typu wykonałam pierwszy raz mimo, ze wiele razy chciałam spróbować.
Niejednokrotnie byłam namawiana na tę formę, ale zawsze brakowało mi (chyba) odwagi, 
a może było to zwykłe lenistwo??
W każdym razie cięszę się, że abum powstał i wiem, ze powstanie więcej.

Powyższy album powstał wg kursu Rysy
na blogu emonCraft trwa cykl zabaw LST 
niestety wcześniej nie byłam w stanie dołączyć do zabawy, ale na pewno skorzystam z kursow instruktorki ponieważ prace są wyjątkowe
 





pracę posyłam na LST IV


oraz

uroczy jelonek jest właśnie od i-kropka
http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-52-boze-narodzenie-w.html
 

pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Ale uroczy, słodki maluszek na piękne grudniowe wspomnienia.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!!!Śliczny jelonek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! świetny pomysł na prezent pod choinkę, dziękuję za udział w zabawie I Kropki - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten album. I te tagi deseczkowe, chyba najbardziej mnie zauroczyły.
    Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu I kropki.

    OdpowiedzUsuń