czwartek, 16 listopada 2017

Z Mikołajem

Hej :))

Dziękuję za Wasze wszystkie odwiedziny i komentarze <3
To niezwykle budujące.


Przepraszam, że ostatnio tak rzadko bywam u Was,
niestety nie czuję się zbyt dobrze ostatnio :(((....

Nawet na tworzenie nie mam zbytnio siły ;(  chlip, chlip... 
 
Moja dzisiejsza kartka to zaproszenie dla Was do zabawy na blogu
gdzie w listopadzie bawimy się liftując Kasik,
 ja uroczym Mikołajem zliftowałam jej pracę :)...
Mam nadzieję, że sobie poradziłam i,
że zachęcę Was moją pracą do dołączenia do zabawy :)





 pozdrawiam serdecznie Magda

16 komentarzy:

  1. Super karteczka, zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj z prezentami już bieży :) Cudna, radosna karteczka :)
    A ja przede wszystkim zdróweczka i dużo sił życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Mikołaj wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka życzę a karteczka rozbrajająca

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały Mikołaj :) przyjdę na kurs kolorowania do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosna :) Idealna na zbliżający się świąteczny okres :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołaj jest naprawdę uroczy, a kartka przepiękna.
    Zdrówka, Madziu i przesyłam mnóstwo uścisków
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, przeurocza praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna, bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna karteczka...Mikołaj świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Mikołaj wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajna:)) slodziak z tego Mikolaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutka, a Mikołaj przesympatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie zabawne stempelki. Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń