czwartek, 21 września 2017

Rocznica ślubu

I to nie byle jaka 50 :) woooow :)!!!


 Kartka jest moją inspiracją na najnowsze #22 wyzwanie w TDZ
którego temat brzmi- DREWNO :)
prawda, że ciekawy :).

Ja do mojej pracy użyłam dwóch drewnianych serduszek,
natomiast Wy możecie stworzyć cokolwiek chcecie:
drewnianą skrzyneczkę, półeczkę,
kartkę z papierem w deseczki, zakładkę z drzewem...
Zróbcie to co podpowie Wam wasza wyobraźnia i dołączcie do zabawy- 
nagroda od sponsora czeka :)!!!




a takie słonko dziś w dzień poprawiało mi humor :)



http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/09/kolory-wrzesnia-edycja-sponsorowana.html


pozdrawiam Was serdecznie :)
Dziękuję za odwiedziny, komentarze i że jesteście :)


15 komentarzy:

  1. Romantycznie i bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięćdziesiąta!... Piękna rocznica- kartka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Piękne te drewniane serduszka! I jeden z moich ulubionych papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa rocznica i kartka, to i nawet słoneczko zawitało 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka Madziu, taka zwiewna dzięki użytej gazie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita rocznica i taka sama kartka :) przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała rocznica i wspaniała kartka.
    Uściski, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatna kompozycja. Miłego weekendu Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka na piękną rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka na piękną rocznicę :DDD. Fantastyczny pomysł z tymi drewnianymi sercami :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i delikatnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka na piękną rocznicę - niedawno obchodził taką mój stryj.

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!! Śliczna i delikatna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń