poniedziałek, 4 września 2017

Kartka "Dziękujemy"

 Kartka na podziękowanie...

 
Dziewczyny i chłopaki ;), 
dziś chciałam szczególnie podziękować WAM, wszystkim Wam, 
którzy odwiedzają mojego bloga.
Nigdy nie sądziłam, że będę miała wirtualne znajomości, 
nawet w najśmielszych snach nie sądziłam, 
że znajomość internetowa może być tak silna(??).
Chciałabym i chyba nawet mogę śmiało stwierdzić, że mam wśród Was przyjaciół
(kiedyś to słowo nieco inaczej definiowałam, dziś wiem, że było błędnie definiowane, 
gdyż na każdym etapie mojego życia przyjaźń oznacza co innego
w podstawówce to koleżanka z ławki, 
w liceum powierniczka tajemnic, "współimprezowiczka",
studia to masa ludzi z mojego kierunku ;) 
a dziś moja rodzina są najbliższymi osobami i przyjaciółmi.
Tak mi się teraz skojarzyło z Królem Lwem i kręgiem życia... ;)

W ogóle nie chce Was zanudzać, ale ostatnio moją głowę zaprzątają dziwne myśli :(
niestety smutne... No, ale nie o tym chcę Wam dziś pisać...

Dziś skupię się na tym, że:
Z każdym postem, z każdą moją pracą dodajecie mi skrzydeł, 
każde słowo, nawet każde odwiedziny są niezwykle ważne
dziękuję Wam za to :)...
 
A na kartce warstwy, kwiaty, cekiny i digi od ilovedigi





dziękuję za uwagę
pozdrawiam serdecznie

6 komentarzy:

  1. Karteczka jest przepiękna Magdo!
    Słowo "przyjaźń" ma wiele odcieni ale zawsze jest coś w nim stałego - na pewien czas ktoś wchodzi w nasze życie na bardziej intensywne "wspólne" chwile. To dar, który zawsze trzeba cenić , choćby trwał krótko, ale po coś dana osoba stanęła na naszej drodze. Pozdrawiam cieplutko Magdo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, tak świat blogowy dostarcza wiele pozytywnych emocji, a dziewczyny są cudowne :).

    A sio złe myśli :).

    Kartka jest prześliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madzia, co to za smutaski w poście, wygoń je z serduszka, niech cię nie zamartwiają. Będzie dobrze kochana:) Tulam, ściskam, całuję. Piękne podziękowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zrobiona Madziu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech Twoje myśli staną się równie kolorowe i piękne jak ta kartka :-)

    OdpowiedzUsuń