piątek, 18 sierpnia 2017

Młodej Parze

Hej :)

Ślubna kartka w intensywnych kolorkach, tak jak lubię :)


dziś inspiruję w scrapkowo.pl
 postanowiłam przygotować kartkę w dość nietypowej dla mnie wielkości, 
choć u innych bardzo lubię dl to u mnie jakoś wygrywają kwadraty ;)...

Do stworzenia kartki posłużyła mi najnowsza kolekcja uhk, 
garść serwetek (wycinanek) tekturka i foamiranowe kwiaty :)
 zestawienie wszystkich materiałów znajdziecie tutaj



http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-22-dowolna-praca-z-tekturka.html


pozdrawiam serdecznie 
Magda


10 komentarzy:

  1. Genialna !!! Cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, i te kolorki... 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna , sliczne kwiatuszki :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory :) Kartka jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest! Piękne kolorki i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i cudne kolory!
    Również wolę kwadratowe bazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest i kolory takie moje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne:)! cuudowne kolory:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń