niedziela, 9 kwietnia 2017

Z pisanką

Hej

Ostatnia wielkanocna (chyba)...
Podobna do tej, ale jednak ciut inna i jakby lustrzane odbicie ;)


kwiatki to także moja ręczna robota, prawda, ze ten miętusek jest urozy, a ten fioletowy to mi się kojarzy kolorystycznie z irysem <3, lubię te kwiaty.
/Mam w pamięci taki obraz:
W dzieciństwie, na podwórku rosły u mojej cioci 
(moi rodzice i ciocia z wujkiem mają jedno duże podwórko...przypis autora ;)
właśnie irysy, na zmianę z pomarańczowymi liliami
w ogromnej donicy, coś jak rabata ale taka na podeście
(piękny widok, na zawsze go zapamiętam, bo niestety już od lat tam kwiatki nie kwitną,
w sumie nie wiem dlaczego, dopytam ciocię... :D fajnie, że sobie przypomniałam :D)

jajko-pisanka 




http://artimeno.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-54-foamiran-w-roli-gownej.html

https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-18-pisanka.html

http://projectprezent.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-23-3-warstwy-minimum.html

Miłego dnia
pozdrawiam serdecznie Magda :)

12 komentarzy:

  1. Urocza kartka, Madziu i piękne wspomnienie. Lubię irysy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje ta kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, Madziu, brakuje mi mnóstwa kartek świątecznych, to chyba na podstawie Twojego projektu dołączę jajeczka do tych,które mam ido których jaja będą pasować,bo i tak zalegają szufladę :p Kartka piękna :) Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka śliczna! A kwiaty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co jedna to ładniejsza, pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale wyraziste kolory, kartka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wiosenna praca, z przepięknymi kwiatami z foamiranu, dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka. Nasza pisanka świetnie się wkomponowała. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty i ciekawa, śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń