sobota, 4 lutego 2017

Kwiatki i wieża Eiffla

Hej

Karteczka z bukietem kwiatów i wieżą Eiffla...
Tło dzięki masce, kwiatki wszystkie gotowce, prócz tego ze świecidełkiem,
do tego trochę splashu i gotowe ;)


Dawno mnie nie było ;)
Trochę dumałam, trochę kartkowałam i kwiatkowałam ;p...
W każdym razie już jestem :)...
 maska scrapberrys
kwiaty woc, papiery GP i TA




kartkę z fajnymi warstwami i fajną wieżą Eiffla posyłam na

http://craftfunsklep.blogspot.ie/2017/01/wyzwanie49-baaaardzo-fajne-wyzwanie.html

Dziękuję za uwagę 
Pozdrawiam serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. Paryski szyk - cudo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ;) Dobrze, że jesteś!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca i świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności. :) Francja-elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Parysko-fioletowo ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  11. Francja-elegancja. Eiffel, fiolet - jak dla mnie ideał.

    OdpowiedzUsuń