wtorek, 16 lutego 2016

Szafirowy tag

Witajcie :)
Dziękuję Wam bardzo za liczne komentarze, pod poprzednimi postami
 jesteście niesamowici, Wasze słowa dodają mi skrzydeł :) :)!!
Dziś natomiast chciałam Wam pokazać moją najnowszą pracę- intensywny szafirowy tag z przepiękną tekturką zabarwioną na karminowo...
Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)



http://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-2-moc-obrazowania.html
 wybrałam linię: tekturka, kwiaty, szarpania
http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-5.html

pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

20 komentarzy:

  1. Mocna kolorki, tag idealnie walentynkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny tag!!! Te mocne kolory są przepiękne w tym połączeniu :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można przejść obojętnie obok takiej pracy. Kolorystyka jest bajeczna, od razu przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Piękna, intensywna i energetyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny i bardzo energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca! Gaza i szarpania - to coś co lubię! Dziękuję za udział wyzwaniu Przydasie Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna praca. Skąd w Twojej główce biorą się takie pomysły? Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny tag! Podoba mi się połączenie szafiru z karminem i to jak wkomponowałaś tekturkę. Dziękują za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Fajny, walentynkowy tag! Kolory przyciągają uwagę, ale w taki dzień jak 14 lutego nie może zabraknąć czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow!!!! Ja! PIĘKNY! Jakie kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet. Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kolorystyka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki lekki folklor ;) Fantastycznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od a do zet!

    OdpowiedzUsuń