piątek, 31 lipca 2015

351

Witajcie
 Ślubna z motylem

Dziś trochę wyjaśnień, od kiedy w mojej rodzince pojawiła się nowa osóbka zupełnie brakuje mi czasu ;P.... Ogarnąć dom, dwójkę maluchów, zrobić kartkę, dodać post, a potem odwiedzić Wasze blogi i podziwiać Wasze wspaniałe prace, zachwycać się nimi i pozostawić choć jedno słowo (jak to zrobić?? NIE WIEM, ale jakoś muszę znaleźć rozwiązanie, może macie jakieś propozycje??)...

wracając do kartki powstała ona z: papier senne poraniki lemoncraft, napis kalkaart, distressink, papier magiczna kartka, perły w płynie

 kartkę posyłam na wyzwanie
http://blog.lemoncraft.pl/2015/07/fan-lipca-fan-of-july.html

pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. I tak dajesz radę coś skleić! Dwójka maluchów to już nie przelewki! Ja z jednym ledwo ogarniam, a teraz jeszcze wracam do pracy. Pozostaną godziny nocne do dyspozycji albo weekendy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie godziny nocne zaczynają się po22-23więc wtedy juz padam do wyrka zmasakrowana ani mi w głowie przyjemności(kartkowanie) ;P

      Usuń
  2. Prosto, ale elegancko i delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń