poniedziałek, 13 lipca 2015

335 Kartka ślubna

Witam wszystkich bardzo serdecznie po przerwie, trwała ona krócej niż się spodziewałam. 

Dziękuję wszystkim, którzy 3maali za mnie, a właściwie za nas kciuki, jednak przeczuci mnie nie myliło 29 czerwca nasza rodzinka się powiększyła :). Wszyscy jesteśmy w dobrej kondycji starszy brat jest bardzo pomocny, dzięki temu mam czas by robić karteczki ;D...
Dziękuję za komentarze pod moimi ostatnimi karteczkami, bardzo się cieszę, że do mnie zaglądałyście(liście;))...
Jeszcze się pochwalę, że wygrałam ostatnio nagrodę pocieszenia w candy u Gio, przepiękne wycinanki, papierki oraz tasiemki i kwiatki- dziękuję, już wszystko poszło w ruch;)...
materiały
papier wygrany w candy u Gio, papier altairart snake skin, magiczna kartka niewinność, serwetka, sznurek, perełki oraz napis

kartkę posyłam na wyzwanie
http://altair-art.blogspot.com/2015/01/wasze-prace-2015-rok.html
 miłego dnia, ściskam Was mocno ;)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje Kochana! Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Maleństwa! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kochana, i cieszę się, że tworzysz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę Wam dużo Zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i dużo zdrowia dla maleństwa, i dla Was wszystkich też :DDD A kartka urocza :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki dziewczyny, jestescie kochane

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!

    kartka piękna, świetne zestawienie kolorów :)
    Dziękuję też za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I niech się Rozalka zdrowo chowa! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń