niedziela, 31 maja 2015

293 Ostatnia majowa kartka

W maju powstało dość sporo kartek, część na Dzień Mamy, część urodzinowych i kilka ślubnych, moja ostatnia majowa karteczka jest urodzinowa

 materiały: papierpassion róża, lemoncraft sercem malowane, serwetka, koronka, sznurek, kwiaty, napis
 kartkę posyłam na wyzwania
http://blog.lemoncraft.pl/2015/05/fan-maja-fan-of-may.html
 oraz

http://paperpassionpl.blogspot.com/2014/07/fansite.html
miłego wieczoru i spokojnej nocy życzę :)
dziękuję za odwiedziny  komentarze

4 komentarze:

  1. No rzeczywiście kartek majowych sporo, ale za to jakie fajne :) Mnie nieustannie zadziwia Twoja niezwykła umiejętność łączenia różnych papierów-zawsze świetnie Ci to wychodzi :) ta karteczka równie urocza jak i pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, uwierz mi nie zawsze tak było, czasem też jeszcze pobłądzę z papierami ;), ale staram się....

      Usuń
  2. slicznie i kwieciście...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kartek w maju sporo, ale każda z pomysłem :) Piękna :)))

    OdpowiedzUsuń