wtorek, 21 kwietnia 2015

241Dla Mamy#2

Heja
Jak tylko wpadła mi w ręce wyspa motyli, wiedziałam, że będzie się działo ;P.

 Te kolory, dodatki, papiery świetnie do siebie pasują, nic tylko ciąć i tworzyć!
 
  
praca jest liftem creadivy
wyzwanie trwa na blogu mk
tak wygląda oryginał
 

http://magicznakartka.blogspot.com/2015/04/kwietniowy-gosc-lift.html
  pracę zgłaszam także na wyzwania
http://altair-art.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-6-motyle.html
http://my-dream-craft.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-2-dla-mamy.html
 oraz
http://projectprezent.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-6-mama.html

życzę Wam pięknego dnia!






22 komentarze:

  1. Piękna kartka z mojej ulubionej wyspy. Piękna. Subtelna i wysmakowana. W imieniu DT Magicznej Kartki dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:))cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  2. Piękna! Kolory są obłędne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki powstają ekspresowo. Piękne- tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu ładnie, motylkowo ostatnio u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki są super! Rzeczywiście fajne papiery. Świetna kartka i to bez żadnego gotowego kwiatka... a one tak ułatwiają sprawę:) Ja mam jakoś problem z takimi wycinanymi, nie wiem tak do końca jak je ładnie na kartce skomponować, a już połączyć je z gotowymi to w ogóle czarna magia, nigdy nie jestem zadowolona.... no ale może najwyższy czas spróbować? Bo jak się tak napatrzę i napatrzę na te Twoje karteluchy, to aż się chce coś podobnego stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, ps ja też zawsze mam opory, dlatego cieszę się, że są wyzwania bo mam wtedy impuls do działania ;P

      Usuń
  6. Świetna kartka, ja też uwielbiam Wyspę Motyli!
    Dziękuję za wspaniały lift mojej pracy i serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Wyspa Motyli i piękna kartka :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale soczyste kolorki - super :)
    Dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki dziewczyny ten lift to była sama przyjemność!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocza!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka i rewelacyjna kolorki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, energetyczne kolory. Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuję za miłe słowa dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń